Pages

25 May, 2009

JALAN2 HARI MINGGU

Semalam aku , papa & ain
pg2 buta dah merayap ke Masjid Jamek area
after breakfast kat taman kosas
dlm kul 9.45am
gi tempah baju melayu papa
gi cari kain cotton nak buat baju kurung si ain
dan beli kain ela utk mak mertua
sinced aku & family nak balik kg
mungkin pd 3/6 nih
aku amik cuti dlm 3 hari
kalo lepas ler..

balik dr masjid jamek tuh
merayap pulak pg jusco
papa kena cari hadiah
utk wat exchange pulak
ain pulak mengaruk nak anak patung barbie yg harganya rm119
mengamuk aku
kat umah tuh mainan dia
smp dah takde tpt nak simpan dah
even dkt rak tv pun penuh mainan dia
pening kepala aku
at last papa dia pujuk
baruler dia beralah
amik mainan ABC-123
harga dlm RM9.90
jadiler..ain mmg suka ABC ..

dlm kul 2.30pm after lunch kat foodcourt
aku cabut g umah mak
tgk si imran buat hal
kat sana tgk adik aku,abg adi,abg amir pun ada
abg amir dah bwk girlfriend baru pulak..
hhehehhe..
kes tak settle lg kat mahkamah
dah ada girlfriend
mampus dibuat dek org lelaki nih
kalo aku jd ex-wife dia
sure hangin satu badan
nak wat cammana..
dah takde jodoh namanya!!

oklah esok aku smbg citer lagi..
dah nak mula keja nih..bubye

No comments: