Pages

19 November, 2015

Graduation Day-Auni Irdina 6yrs

Kisah ni agak basi sikit
Almaklumlah busy semacam mama ni
Macam2 keja
Nak mengadap blog pun xde masa

Diadakan di Auditorium Parcel E,Putrajaya
Utk yg belum tau,aku htr anak2 aku tadika marhaen aje
Tabika Perpaduan area rumah aku ni
Aku percaya kalo budak tu nak berjaya tak kira apa class pun tadika tu
Yang penting usaha dia
Aku pun produk tabika marhaen jugak
Lagilah..setahun aje belajar
Blh aje membaca,menulis tanpa masuk kelas pemulihan darjah 1

Alhamdulillah
Auni blh membaca ,menulis & mengira dengan baik walaupun bersekolah di tadika marhaen.
Aku mmg takde complaint apa2
Selain Auni makin domok
Kuat makan sejak dok tabika
Hahahhaha!!

Sila layan gambar anak dara 
Buat kenangan mama!



Auni ada masuk persembahan tarian kipas

Comel sgt anak mama!
Macam cina dah!
Siapa lagi nak puji kalo tak mamanya kan!

*group photo


Dan aku-tgh demam sok sek sok sek masa ni
Demi anak merangkak pun mama sanggup datang

*yang ni masa dapat cabutan nama bertuah!

Jadikler nak
Buat seronok2

Siapa sangka budak yang selalu jatuh sakit masa baby ni dah besar panjang
Semoga Auni jadi anak yang baik
Berjaya dunian& akhirat

Tetiba ada rasa sayu dalam hati


*mama makin tua lol!

2 comments:

Dr Singa said...

dah besar dah amoi tu!!!

sekolah mana nanti?

mama lynn said...

Dr Singa,

Ahah.dah besar dah anak dara ni.
I/allah sekolah sama kakaknya kat area rumah ni aje.sekangkang kera dr rumah.