Pages

23 April, 2014

JJCM-CHILI'S Subang EMPIRE


Biar orang kata peghak
Tapi inilah 1st time g makan kat Chili's
Itupun sebab kawan sibuk nak belanja

Mungkin sebab aku kurang suker makanan barat
Steak2 nih memang bukan kegemaran pun
Aku suker makanan thai
Takpun makanan Itali
Suka sgt pasta2,pizza bagai

So dari opis kitorang ke Subang Empire
Tak sampai 15minit dah sampai

Bab2 mengorder kawan yang jadi tukang order dari starter sampai ke desert

Ini starter rasanya-namanya Wallahuallam-aku tak ingat-sedap jugak!!



Yang tiga atas nih main course
Kalo tak silap
Yang atas tuh-main course utk aku
Seriously tak ingat reganya
Dan lupa namanya
Tp kalo tak silap RM50+ per plate siap ada star-antara menu recommended kat Chili's

Gravy boleh request
Kawan tuh mintakkan black pepper & mushroom sekali

Air ada few yang boleh refillable
Kalo tak silap soft drink & ice lemon tea


Yang ini pulak dessert katanya
Pun tak ingat nama
Tp sgt sedap
Kek coklat yang masih panas
Diletakkan aiskrim vanilla coated dgn coklat cair
Sila pengsan!!
Sedapppp!!!

Rega semua kalo tak silap RM200++

Dan kawan nih jugak yang bayar

Verdict-utk orang yang tak biasa makan western nih
Aku tak tau samada ianya sedap atau tak
Bagi aku-bolehlah kalo nak cuba
Tapi rega yang sedikit mahal
Katanya lebih berbaloi ke Tony Romas
Sebab big portion
Wallahuallam!!

Tapi kalo ada sapa2 nak belanja 
Apa salahnya kan!!






1 comment:

Ibu n Abah said...

Chili's
Mmg faberet kami sekeluarga...
Makanannya mmg ummmphhhh
Akak suka nachos n melted cheese then ada pulak pencicah.....
Fu yooooooo
Mkn tak hingat