Pages

29 April, 2014

9 tahun!

Kalo budak sekolah
Baru darjah 3
Tak cukup akal lagi

Tepat 9 tahun hari ini

Melayari bahtera rumahtangga
Ada pahit
Ada manis
Ada suka
Ada duka
Ada senyum
Ada tangis

Penat dilambung ombak
Kadang2 ganas
Kadang2 ribut
Itulah rumahtangga namanya

Susah senang sama2
Pikul beban sama2

Subhanallah!

Berkenalan
Bercinta
Berkahwin
Dengan papa
Antara rahmat Allah yang paling besar untuk aku

Sedikit pun tak pernah menyesal memilih suami suatu ketika dahulu
Kalo diberi pilihan sekalipun
Aku tetap memilih suami ku ini utk jadi teman sehidup sematiku smp bila2

Bukan senang seorang lelaki
Memilih isteri
Yang bakal menanggung dosa sang isteri seumur hidup
Dan bila dia memilih aku
Allahhuakhbar
Sujud syukur!

Papa orang yang bertanggungjawab
Mentransformasikan aku 360 darjah
Dia mendidik aku
Dan tak pernah jemu membimbing isterinya ini
Moga2...

Utk papa
Selamat Ulangtahun perkahwinan kita yang ke 9
Semoga rumahtangga kita
Dibawah rahmat Allah
Dan diberkati dunia & akhirat
Semoga kita bersama membesarkan amanah Allah -AIN,AUNI & ADEEB sebaik mungkin
I/allah





No comments: