Pages

07 March, 2014

Sarang tebuan jangan dijolok!

Kes scandal dgn suami org
Bukan kes kecik
Bukan kes cuba2
Bukan kes suka2

Scandal nih mmg terjadi 2 hala
Sama2 gataiii
Yg pompuan tak sedar laku
Yg lelaki tak sedar diri
Dan ditgh2nya syaitan yang merosakkan anak cucu adam

Semua golongan boleh terlibat dgn kes scandal nih
Tak kira muda @ tua
Kaya @ miskin papa kedana
Sebab bukan semua pompuan tgk harta
Ada yang terpikat dgn budi bahasa,ketokohan dsbgnya
Sanggup bermadu & ssh senang bersama
Sebab tuh jangan pelik tgk orang tuh biasa2 aje
Isteri 3 orang & kesemua isteri bekerja membanting tulang sama2!

Kes yang paling hangat sekarang
Artis cun vs ibu beranak dua
Legal wife
Biasa2 shj
Innocent!
Yang fight for her kids right

Sentimen yg cukup kuat 
Utk semua isteri2 kat msia
Sama terkesan!
Sama melenting!

Jika terkena pada diri sendiri
Rasanya aku pun tak sekuat LM

Nak bandingkan diri sendiri yang kasut tak berganti 6bulan lamanya
Yang tak reti bergaya macam orang lain
Yang naif serba serbi
Kulit tak semulus mana
Tentulah kalah sebelum berjuang kan kalo dibandingkan semua itu

Tetapi demi anak2 LM bangun walau payah
Rasanya dia bangun bukan utk fight for her lousy hubby
Biarlah tak berlaki kan!!
Kalo ada suami yang loser macam tuh
Yang tak tau menghargai kita as wife yang melahirkan zuriat utk dia
Tapi utk menegakkan keadilan & kebenaran
Yang memang wujud kes
Kacau suami orang nih!
Again-tepuk sebelah tangan takkan berbunyi

Sebab itu memilih suami & isteri syarat utama adalah agamanya
Itulah yang aku pegang waktu memilih papa sbg suami dahulu

Tinggalkan ex bf terkontang-kanting
Tanpa rasa bersalah pun
Alhamdulillah,setakat ini bahagia dgn suami tercinta
Tak pernah mewahkan kami dgn harta dunia
Tapi mewahkan kami dgn kasih syg & dan tunjuk ajar
Memang suami itu anugerah Allah



Print screen page Kami Sokong Liyana Manan
Dalam tempoh 24jam
Seriously,its not kidding!

Memang betul kata2 ini

Perempuan diuji tatkala tak PUNYA apa-apa
Dan Lelaki diuji tatkala punya SEGALANYA

Utk LM
You deserve better person
He is not deserve you & kids at all
Let Allah smooth your journey
And only Allah will show you the way out!!




2 comments:

ayu said...

dasat kan..view gak page tu..memang hebat sokongan LM kan

Daddy Ziyyad said...

Jujurnya, saya tak boleh nak komen apa apa..sebab saya tak tahu tentang kes ni...hihihih..moga ada jalan penyelesaian terbaik..