Pages

28 March, 2013

Sedih!!

Kurang sihat
Heartburn
Vomitting
Mual
Takde selera makan
Pening
Pitam

Masih isu yg sama

Orang advice makan asam
Langsung tak boleh telan
Muntah

Ajar makan gula2
Muntah jugak

Makan biskut gula
Buat masa nih
Ini jer yang lalu utk dikunyah
Nestum + milo
Ini pun boleh telan jgk

Makan nasik
Tak lalu
1/4 senduk kalo habis pun
Makan jer muntah

Dulu faveret fresh orange
Air peel fresh-skrg sumer tuh x boleh telan lgsg
Air mango smoothies nih pun buat aku muntah!!

Susah hati tgk keadaan aku skrg
Tak rupa orang dah

Lambatnya menunggu minggu ke 12
Lambatnya masa bjln

Sedih bila sakit mcm nih
Serba tak berdaya

Kawan baik skrg adalah toilet

Uwaaaaaa ;(





3 comments:

Tihara said...

take care yea,simpati...

Imaan09 said...

kak lin dear.. bertahan! semoga tempoh seksa tu cepat tiba.. n baca ni.. rasanya usia kandungannya sama ngan kak lin.. tp sesungguhnya, penyeksaanmu lebih berbaloi.. walau cmana pun, TUHAN lebih tahu segalanya

http://cheesyana.blogspot.com/2013/03/when-good-news-turn-to-bad.html

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/