Pages

06 March, 2013

JB @ Penang

Mama is in mood
Weekend getaway katanya
Sedang berkira2

Mula2 nk book kat Morib
Malangnya penuh
Agaknya warga kl /slgr
Sibuk nk release tension jugak
Hujung2 mggu kan!

Jadi terus dtg idea sengal
Mencabar diri ke tpt jauh sikit
Its either JB @ Penang

Motip?
Stress di awal bulan
Tukar boss lagik
Ntah berapa kali mesti bertukar boss
Tapi tetap

Si katik masih dok blkg aku

Bertambah stesss ;((

Kalo jd akn berangkat Jumaat malam
Kalo x jd dok rumah diam2
Menternak lemak byk2!!

Melaka@ PD
Mmg xde dlm list
Bosan kot pg situ

Kan best kalo duit berkoyan2
Boleh jgk terbang sana-sinun
Bodo2 pun nk g Brunei kaa

entry nih taip guna ipong
Dok menaip dlm erl
Abaikan tulisan senget2 itu

Ada yg nk g bcuti jgk?








6 comments:

Dr Singa said...

Pangkor tak mo..?

littlehumblelynn said...

Pangkor??

Jauh,xde hway!!

Marsha~ said...

penang jauh tu.. drive ke?? auni baru baik tu.... penang panas... gi tpt sejuk lah... heheh

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/

saifudin abu izzudin said...

nice day :)
Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan,
pergilah ke tempat-tempat kamu inginkan,
Jadilah seperti yang kamu inginkan,
karena kamu hanya memiliki satu kehidupan
dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal
yang ingin kamu lakukan

http://www.nolimitadventure.com/