Pages

14 January, 2010

makcik ponat!!!!


hari nih penat semacam
keja kat opis non-stop
hanya bangun utk ke ladies..makan & solat jer...
penat giler babas
tp hari nih keja tak stress sgt
sbbnya sumer mak tiri
"bos2 ku"
tak ada..
diorg pg BEIJING
makan angin..makan2..shopping2..
wahahhhhaaa...
tak dpt pg...uwaaaaaaaaaaaa...

takperlah
rezeki takde nak kesana
mungkin lain kali...
sabau jer lah!!

balik keja td
terus terkam si auni
sidebok yg masih x pdi meniarap betul nih
ikutkan ahad nih cukup dah
dia 5 bulan
risau lak aku
tp nak heran apa..
bdn dia semangat betul
berat agaknya
as long as dia sihat
aku tak risau sgt!!

hr nih umahku baru nak install astro
setelah papa janji nak install
sjk 4 tahun yg lalu..
yg lebih teruja ialah si ain
selalu sgt dia complaint
umah mak tok kat dungun pun ada astro daaa..
umah kita yg tgh bandar pun
takde astro kan...
heheheh...
sbbnya aku selalu balik lewat
kekdg tv biasa pun aku tak smpt nak tgk
aku hanya tgk cerita kegemaran aku
macam citer Heroes,Desperate Housewife
itupun kalo aku x penat
selalunya by 10 pm aku dah terbongkang
sama si auni & ain
penat sesgt kalo in working day!!

ahad nih
aku rancang nak wat makan2
sempena auni sihat
patutnya sejak auni discaj hr tuh aku nak wat makan2
saje nak lepas niat aku
aku dah niat
nak wat makan2 kalo auni sihat

semoga jdler perancangan & niat suciku ini
semoga dipermudahkan
semoga tertunai nazarku ini
niat hanya kerana redha ALLAH

No comments: