Pages

05 January, 2010

1st day of ain at kindy


4 jan yg lalu aku on leave
sekadar nak tgk ain di hari pertama dia di kindy nya
pg2 dah kejutkan dia
siapkan dia..kesian gak sbb kena bgn awal
dah ler hujan pulak pg semalam
lebat lak tuh..
ain mandi air suam
siapkan dia pki baju uniformnya
alahai cutenya anak mama
actually malam sblmnya
dia req dgn aku nak makan roti telur
tp malangnya aku tak smpt nak buat
bgn pun dah lambat
puncanya auni mengaruk malamnya
so aku mmg sleepless ler..
ngantok sgt smp terbabas bgn tido
so pg semalam ain hanya makan roti + butter jer
sorry ain...

papa htr auni ke nurserynya
aku lak htr ain ke kindy nya'
ain org pertama
nampak sgt dia excited

aku tggu dia smp kul 10am
first observation
ain nampak reserve
nampak takut2
aku ingat sbb saiz bdnnya yg kecik berbanding org lain
buat dia nampak reserve sgt
tp dia nampak enjoy
bila teacher ajak buat art & craft
seronok pulak aku tgk dia melipat kertas jadi ala2 whale
hehehhe...

dah besar anak aku rupanya
ini lebih memotivasikan aku
utk keja keras lg
just to provide
the best terutamanya utk pendidikan anak aku
wpun aku bayar mahal utk kindy dia
aku puas ht
aku tak harap anak aku terus jd bijak pandai
aku hanya nak anak aku
belajar berdikari
belajar jd budak besar
belajar berkwn

apapun smg anak aku happy hdknya
dgn new routine
dan kawan2 barunya
sayang ain...

3 comments:

Az Rina said...

hepi kan anak2 membesar depan mata..

LAILATUL AZLIN ABD LATIB @ LATIB said...

hai az rina

tq for drop by to my blog..
kalo baca blog ku ini mmg inilah duniaku..hanya anak2..

Jaclyn said...

hey there, i was searching around for blogging mummies who just gave birth or are pregnant and i stumbled on to your blog. was wondering how old is your child and whether u would be interested to get sponsored by Johnson and Johnson?

do mail me at doinkyjac@gmail.com