Pages

01 January, 2010

welcome 2010



kesayanganku di OLD TOWN WHITE COFFEE -AMPANG WATERFRONT

welcome 2010
more to come
more to expect
and much more to aim fwd

alhamdulillah
cukup seminggu
buah hatiku auni
discharged dr ward 220 h.tawakal
dia nampak makin aktif..
makin debok bak kata papa
makin bulat seketul bak kata kak ain dia
dan makin montel bak kata ku

auni dah mula pdi meniarap
menyusu all the time..
wpun skrg auni dah mula on inhaler every 6hr
dah mula on nasal spray every 6 hr
auni look sgt sihat

syukur alhamdulillah
aku pg keja pun dgn senang hati skrg nih
auni tak meragam kata nannynya..

esok auni akan jupe paednya semula DR B.KISHORE di Tawakal
very nice & gentlemen doktor
sweet but very professional
the way he entertained kid & baby mmg marvellous
padan sgt dgn statusnya sbg PAEDIATRICIAN

apapun aku tak putus mendoakan kesejahteraan & kesihatan
auni terutamanya'
kak ain akan mula masuk kindy
next monday
mama & papa yg lebih excited
td g buat registration,buat bayaran segala bagai
tgk ain sgt happy dpt uniformnya
so next monday aku akan on leave
just nak tgk dia on her 1st day

azam tahun baru..
kalo nak dikira2..
tahun 2009 tahun yg membawa byk suka & duka
pada aku & papa
yg mmg obvious thn 2009
tahun kami berdua melwt hospital
dgn aku yg sarat mgdg
dgn arwah ayah mertua yg sakit kuat
dgn mak yg jatuh sakit..
dgn pengakhir 2009 auni pulak sakit
so mmg tahun sakit & hospital jer..
harapnya tahun 2010 tak ler macam nih lagi

tp thn 2009
thn dimana aku mula membina kerjaya
thn dimana aku menerima kehadiran cahayamata baru si AUNI IRDINA
apapun 2009 dah berlalu
aku kena mula dgn buku baru

apa yg ada dlm fikiran aku
hanya berusaha memperbaiki diri
sbg isteri,pekerja,anak & jugak ibu

aku akan usaha lebih keras lg thn nih
simpan duit byk2
utk masa depan anak2..

dn thn nih aku nak jugak pg overseas trip
setelah terlepas peluang baru nih
sedih siot....
mungkin x de rezeki..

No comments: