Pages

23 December, 2009

lets put our hand together pray for the best


jam menunjukkan pukul 3.15am
aku br shj bergelut dgn auni
yg demam semula
setelah pukul 8pm td suhu bdnnya hanya 36.8
ttp masa pukul 1.30am td
masa nurse dtg check utk temp
tiba2 tempnya naik mendadak ke 38.3

sayu & sedih
itu yg aku rasa
nampak sgt auni tak dpt dicover dgn antibiotik
yg paed bg..
dan aku takkan putus berharap
kalo hosp secanggih ini pun
masih x dpt mencari cure buat auni
aku akan fikirkan cara lain

aku & papa
sama2 berjaga melihatkan progress auni
aku & papa
akan selalu disamping auni
dan aku & papa
takkan putus berdoa kpdNYA
smg ALLAH menyembuhkan penyakit auni
dan melorongkan jalan terbaik utk auni sembuh semula

dan aku yakin
ini dugaanNYA buat aku & papa

akhir sekali
aku tawakal kehadratNYA
dan doa merupakan senjata org muslim
dan aku takkan putus berdoa & berdoa
sembuhlah buah hatiku..
biar ada 1000 lg auni didunia ini
hanya kau lah buah ht mama & papa

No comments: