Pages

02 December, 2014

You can do ANYTHING but you cant do EVERYTHING!

Maafkan blog berhabuk 2 minggu
Aku busy meladeni isu kesihatan anak2
Kejap keja,kejap ponteng,kejap MC
Tak banyak pilihan untuk orang yang cuti tahunan tinggal "negatif' ni

Tapi nak buat m/mana,bila anak2 sakit tiada pilihan lebih baik selain seorang ibu yang menjaganya
Dengan isu kerja2 dipejabat yang tak berkesudahan
Memang valid reason untuk membiarkan blog nih bersawang sementara

Dan hari nih aku membuat keputusan paling drastik & paling sukar dalam hidup
Susah nak aku terangkan
Nantilah pelan2..
Belum finalise lagi tapi menuju ke arah itu

Doakan semoga jalan hidup aku dipermudahkan ALLAH hendaknya
Jauh dari dengki khianat manusia
Dan aku berpasak pada sebuah kebenaran semata2

Memang sebagai manusia kita boleh buat apa sahaja
Tapi tak semua kita boleh buat segalanya


Aku sedang mencari-cari back up plan
Dan berharap semoga apa yang aku rencanakan menjadi hendaknya

Dengan izin Allah swt!





2 comments:

Latifah said...

Salam ziarah..

Faham sgt situasi kamu.. Sy pon mengalami benda yg sama. Cuti utk menjaga ans sakit sampi cuti jd negatif. org kt office pon dok sok sek sane sini. alhamdulillah dgn satu penghijrahan sy lebih happy dgn hisup sy sekarang..

LatifahFazri

alongxp dotcom said...

rileks... apa pon keputusannya... fikir dalam dalam sebelum ambil tindakan ok... semoga anak cepat sembuh...