Pages

31 March, 2010

perfect day

sebenarnya bila end of month
stress & migrain aku dtg
almaklumler bila eom aku sibuk mengejar targetku
dan eom jugak akan ada re-shuffle
utk org yg x bernasib baik wpun dlm term mgmt
its a kind of PROMOTED
tp bulan nih aku mmg risaukan target ku
tp x berapa nak risau pasal re-shuffle nih..
redha jerlah kalo nama aku yg naik
adatler tuh!!
at least ini peluang aku
utk cari ilmu & pengalaman baru..
huhuhu...

dan utk meredakan stress eom nih
otw to office td
aku terfikir ttg idea perfect day


banyak sgt terjemahan pasal "perfect day " nih
tp bagi aku

perfect day yg aku bayangkan
to be in house with d family
tak payah pikir pasal keja
kelam-kabut pg2 menyiapkan ain utk ke kindy..menyiapkan beg auni ke nursery nya
tak kelam-kabut mengejar waktu
pendek kata hari yg relax sgt2..

perfect day should be start with a great breakfast..
apa kata kalo nasi lemak
cook by me...

yummy..yummy.....



dah lama aku x smpt buat nasi lemak

even weekend..
sbbnya each weekend..selalunya pg2 aku & papa dah byk rancangan utk the whole day
dan selalunya kitorg dah kuar pg2 anak-beranak..breakfast di Uptown..lunch mana2..window shopping ...

dan alangkah seronoknya kalo dpt sediakan lunch yg menarik utk family


sambal udang petai


ikan terubuk bakar cicah air asam


sayur lemak labu


ikan masin pekasam grg...

bestnya kan....yummy...yummy...

lepas lunch...boleh lepak2 dpn tv dgn auni & ain
bentang toto..boleh golek...
layan movie ke..
huhuhu...

ptgnya leh ler window shopping
tpt kesukaan ku & family
mana lg kalo tak merayap ke IKEA MUTIARA DAMANSARA



sbbnya tptnya sgt sesuwei nak browse around barang2 umah..
even ain pun sgt suker kalo dibawa ke sana
wpun orgnya ramai
tp tak sesak..
(betulke ayatku ini..)

tak pon...
bawak ank2 pg park..



the most fav is...TAMAN TASIK PERDANA

dah penat2 jalan...
leh ler singgah mana2 utk SUPERB DINNER..



for steamboat treat..(hopefully by papa)
aku suker pg TITIWANGA SEAFOOD RESTAURANT
atau teringin sgt nak cuba di TUPAI-TUPAI restoran...


alangkah bahagianya
kalo PERFECT DAY ku ini menjadi kenyataan..

MASALAHNYA
-
-
-
-
-
-
-
-

BILA YEK??

huhuhu....

takper...
utk berjaya kita kena berangan2
dan jugak utk bulatkan TEKAD jugak...

takpe lynn



hehehe....

layankan ajer....

2 comments:

Wan said...

bestnyer stimbot nelayan titiwangsa!!dah lama tak pegi.. btw cuba u pergi ke seoul garden kat plaza pantai, best sgt.. highly recommended!!
*drooling*

LAILATUL AZLIN ABD LATIB @ LATIB said...

yea ke cik wan...kena try gak nih,,,tq cik wan.