Pages

11 June, 2014

JJCM-the Apartment

Semalam ke IKEA beli high chair si Adeeb
Memang itu jer pun nak beli
Tapi tak tahu pulak Ikea tgh renovation
So mmg tak seronok pun pg sana semalam

Sebelum masuk Ikea
Anak2 berkicau lapar
Masuk The Curve
Cari makan
Nampak The Apartment nih
Marilah kita cuba makan kat sini

Fine dine in konsepnya
Rega expected lah kan

Tapi dah bangsa anak2 & mak pak suka makan nasik
Tgk ada lunch set rega RM 19.90
Amik 2 set
Ada starter,main course & drink

Meh aku tepek gambar


Kalo tgk gaya gambar nih
Aku tgh makan dalam toilet kot
Siap ada shower head kat belakang tuh
Hahaha!!

Aku order set nasi + kung pao chicken
Dan set nasi + sambal sotong utk papa
Starter -signature green salad & soup
Air-ice lemon tea

Kat situ mostly western food
Ada desert jugak
Tapi rega kek sepotong sgt cekik darah
Rainbow kek sepotong sampai RM16+
Gulp!!
Kalah SR macam nih!!


Verdict : 
Taste: 6/10
Portion: 8/10
Price: As per dine in charge

Tapi tempat yang selesa
Budak2 pun suker situ
Sampai2 aje diberi kertas aktiviti utk kanak2

Tapi servis sedikit slow
Kami tggu 1/2 jam utk makanan smp
Order amik pun slow
Air pun dah nak habis baru makanan smp

Takperlah 
Sekali sekala try
Tak cuba tak tau kan!






2 comments:

norey said...

tu la..aku ingat mung makan dalam tandas....hahahahahaa

Daddy Ziyyad said...

sepotong RM16?? gila mahal..baik beli sebijik kek rainbow terus...wife saya jual baru RM80...puas makan..hahaha