Pages

18 February, 2010

HOW TO LOVE UR BOSS?




kekadang aku tertanya2
m/mana ada org yg boleh get along dgn boss
yg boleh diajak bergurau-senda
yg boleh duduk makan semeja
yg boleh bergossip bersama
yg boleh add as a friend dlm facebook
yg boleh diajak berbincang

takde satu diatas pun yg aku boleh apply
bagi aku
boss still boss
wpun boss aku cuba nak tjkkan friendly face
by adding me into her facebook
tp aku smp skrg takleh nak approve dia
as a friend

boss aku boleh dikatakan masih muda
sgt komited orgnya
keja still keja
no hanky panky..
bolehlah kukatakan sgt strict
kalo sekali dia sound
mmg berdesing telinga
dan hr nih
aku plg marah + bengang pun yea jugak

tp malaslah nak ku elaboratekan
kisahnya dicn
yg lepas tu lepaslah

sekadar nak mencurah rasa
didlm laman peribadi ku ini

bg aku boss still boss
dia ttp betul wpun kita rasa dia salah
dia wajar dihormati


tp prinsip aku
say no to bab bodek
aku tak reti nak bermuka2..
itu style aku
dr dulu smp skrg
even nak mtk cuti pun
kalo x approve aku xkan dok merayu2..
no way !!

wpun org kata baik dgn boss
banyak kelebihan
bab merit..bab nak senang hidup
tp bg aku
biarlah aku susah
asal tak mintak tlg dgn boss..
put a little bit pride @ price to yourself!!



moral of the story
to be in certain level
make it effort by ownself
not by taking one step ahead thru taking the escalator..
huaahuaaa...

No comments: