Pages

04 May, 2016

11 tahun -Cinta kita memang magik!

30-04-2016
Cukuplah 11 tahun usia perkahwinan aku & en papa
Bukan senang nak sampai ke usia ini
Terlalu banyak suka & duka
Terlalu banyak turun naiknya
Ada masa happy
Ada masa nak bercekau aje
Masam muka-merajuk segala!
Tapi itulah asam garam hidup berumahtangga kan

Bertemu dengan suami secara tak sengaja
Kenal 6 bulan terus dia ajak kawin
Tak banyak buang masa
Magik sgt tu..
Walaupun awal perkenalan mak tak suka dengan pilihan aku tapi kerana jodoh kami kuat,alhamdulillah 11 tahun sudah!


Suami aku satu2nya anugerah Allah yang paling hebat selain anak2ku
Suami yang melengkapi kekurangan aku
Yang sabar dengan kerenah merepek bini dia
Yang boleh adapt dgn sikap aku yang perfectionist,fussy tahap nangis 7 lautan
Suami aku tak pernah kata tidak dengan aku
Apapun permintaan aku,lambat @ cepat mesti dapat.
Tapi as wife aku takdelah nak amik kesempatan kan..kita sbg isteri tahu kemampuan suami kita kan
Sayang suami kan..


Selamat Ulangtahun Adilynn
Mama nak tua bongkok bersama papa
Jangan jemu dengan isterimu ini
Semoga kita terus sayang menyayangi hingga ke akhir hayat

Mama doakan semoga kita dapat melalui onak duri yang bakal mendatang
Didik anak2 kita
Jadikan mereka anak yang soleh & solehah
Mama tak pernah ragu akan papa
Mama tau "you is the best dad for our kids"

Ya Allah
Jaga suami ku dalam rahmatmu
Murahkan rezeki dia
Permudahkan urusan hidupnya
Berikan kesihatan yang baik utk dia


Amin ya rabbal alamin





1 comment:

Nurhidayu said...

Happy 11th Anniversary lynn & suami.. moga sentiasa happy2 selalu..